wtorek, 1 lipca 2014

Garfield

Chciałam być systematyczna, a tu jak nie pogoda to bark rąk do wykonywania fotografii ehhh. Dlatego dziś pokarzę Wam "stylizację", której nie chciałam wrzucać, a bynajmniej nie teraz .Taki zwykły codzienny strój w jakim czuję się najlepiej szorty, t-shirt i jestem w niebie do tego trampki ,które jak juz wspominałam są moim ulubionym obuwiem. Chciałam się wstrzymać z tym postem ze wzglądu na szorty ,które już były( w pierwszym poście), lecz z wzgląd na bark fot postanowiłam pokazać zdjęcia ,które uwielbiam, kocham dziś. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!











t-shirt-sinsay
spodenki-sh
bransoletki-no name
trampki-czas na buty
torebka-sinsay


pic by Wiolczi <3

15 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ! ;)

    https://secure.avaaz.org/pl/petition/Do_sejmu_RP_Podwyzszenie_kar_za_znecanie_sie_nad_zwierzetami/?dUTeQhb&pv=1 (Podpisz, to dla dobra zwierząt !)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne spodenki i torebka , ogólnie dobry look <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, codzienny i letni zwyklaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo.. Z sin-say ;) Bardzo ładnie w nim wyglądasz!
    Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam.
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jej, jakie śliczne zdjęcia <3 Nadawałabyś się na modelkę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam częściej do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie outfity są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. takie luźne stroje lubie najbardziej :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny,prosty zestaw:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny outfit :>

    http://dxmn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Outfit na luzie - najwygodniej. Torebeczka bardzo fajna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygodnie, w sam raz na spacer :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3