niedziela, 3 sierpnia 2014

G r e e n !

Witajcie kochani ! Mam jeszcze dla Was z 3 posty z nad morza, jednak dziś postanowiłam Wam pokazać moją dzisiejszą stylizację z przed burzy.U mnie dziś pogoda była strasznie męcząca cały ranek i przedpołudnie było okropnie duszno,a koło 18 rozpętała się mega burza,która sprawiła, że w końcu jest czym oddychać. Zdjęcia zrobiła mi moja Mamusia tuż przed burzą więc światło był bardzo fajne;) Nie wiem czy to co mam na sobie można nazwać stylizacją haha Mam na sobie jedne z kilku moich ulubionych szortów z wysokim stanem, które dostałam w spadku od mamci i nie wiem ile mają lat xD Top który niedawno był zwykłym czarnym męskim t-shirt'em w rozmiarze XL i moje cudowne espadryle,które kupiłam na przecenie w Centro za całe 27 zł :) 


ps. Kocham moje włosy na tych zdjęciach idealnie się dopasowały do mego lwiego znaku zodiaku <3











12 komentarzy:

  1. Piękny, żywy odcień zieleni :) Bardzo ładne te spodenki :)! www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka burza włosów :)) zazdroszczę :)
    ps. nie wiem czy wiesz, masz włączoną weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, bardzo ładne miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz swietne wlosy i fajnie pozujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny look!
    świetna figura!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne letnie klimatyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne masz włosy *,*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz cudne włosy *__* Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3