piątek, 10 lipca 2015

n i g h t


 Kolejny pomysł na liście odhaczony! Nocny outfit marzył mi się już dawno. Jednak został zrealizowany całkiem spontanicznie z moją Wolą <3 Mam teraz w końcu wakacje i chwilę odpoczynku od wykładów, kolokwiów i egzaminów.Pierwszy rok zaliczony, a minął jak pstryknięcie palcami niestety:( Mam kilka postanowień na nowy rok akademicki i z jednej strony nie mogę się już doczekać października ( eszz cała ja ). Na zdjęciach możecie zobaczyć również moją nową fryzurę, z której jestem zadowolona (chyba nigdy nie zapuszcze tych włosów do pasa hahah ). Musiałam jednak się pokusić o taki krok bo już nie mogła patrzeć na moje farbowane siano, z którego został już tylko mały kawałek i mam nadzieję,że na przełomie października/listopada się go pozbędę:)


Strój mój typowy letni zwyklak t-shirt, ulubione szorty z wysokim stanem i mój ulubione ostatnimi czasy buty (nie wierzyłam,że są tak wygodne), w których chodzę wszędzie :D Mam nadzieję,że post Wam się spodoba,
 bo moim zdaniem klimat zdjęć jest boski
 ( Jak zwykle moja Wio robi najlepsze zdjęcia) <3
 Miłego oglądania:D







t-shirt- pepco (haha 11-12 lat)
szorty- sh
buty- new balance <3
                       

10 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :)
    Poklikałabyś w linki u mnie w najnowszym poście ? Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci w nowej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne szorty. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. patrzylam na poprzedni post, a zaraz na ten i powiem Ci, że jak dwie inne osoby :) wielkie zaskoczenie :D też planuję sesję nocną jednak na razie za bardzo ie mam jak jej wykonać, świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Bluzka genialna :)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz świetną fryzurkę:* super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  7. great post :) love your blog!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjecia wyszly swietnie!! a bluzeczka super :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. super bluzka :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, "nocne" zdjęcia świetnie wyszły :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3