piątek, 4 grudnia 2015

Pergola

Hejo<33 Nio i mamy już najlepszy zimowy miesiąc grudzień. Nie mogę się doczekać świąt, odrobiny wolnego i tego pysznego jedzonka. Chcę już jechać do domu! Jednak przed tym cudownym czasem czeka mnie na uczelni wojna ja kontra milion zaliczeń. Mam zamiar wygrać tę wojnę :D

Dzisiaj wrzucam Wam moją zaległą jesienną stylizację myślę, że teraz też bym się tak ubrała jednak zmieniłabym kurtkę na płaszcz. Chcę Wam ją pokazać chociaż nie pasuje do pogody. Bardzo podoba mi się ten outfit uwielbiam takie ciężkie dodatki do zwiewnej sukienki. Myślę,że klimat jaki panował pod koniec listopada na Pergoli również pasuje do stylizacji. Tak cudowne zdjęcia zawdzięczam mojej cudownej pani fotograf Wiktorii, a nieudolna przeróbka w PS to ja :D 

W przyszłym tygodniu pojawi się post z kosmetycznymi ulubieńcami listopada oraz szykujemy dla Was z Wio cudny świąteczny post z Wrocławskiego rynku :D Więc myślę,że grudzień będzie dobrym miesiącem dla tego bloga, pomijając fakt,że muszę walczyć w mojej wojnie z UWR :D









sukienka- C&A
kurtka- Stradivarius
kapelusz- Stradivarius
botki- Bershka
kolczyki- byDziubeka <33








8 komentarzy:

Dziękuję <3