wtorek, 5 lipca 2016

sum­mer­time sad­ness

Hejoo we wtorkowy wieczór, miałam nadzieję,że uda mi się dodać ten post wczoraj, żeby z początkiem tygodnia mieć większą motywację do częstszego pojawiania się tutaj!Mam jednak nadzieję,że i tak w tym wolnym dla mnie od obowiązku miesiącu uda mi się być tu dużo częściej.


Nie będę się dużo rozpisywać, stylizacja dla mnie typowo letnia jeansowe szorty i płaskie sandałki ( których już zdzieram drugą parę,jest to mój ukochany model z ccc), całości dodaje smaczku kimono, które mam już rok, a wczoraj mniałam je ubrane dopiero drugi raz, ale myślę, że w wakacje jednak częściej wyjdzie z szafy. Tytuł posta taki, gdyż klimat zdjęć jakoś skojarzył mi się z tą piosenką Lany <3 Bajoo!









 okulary-bershka
kimono-bershka
top-no name
szorty-sh
sandałki-ccc




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3