niedziela, 13 listopada 2016

Khaki is new black !


Czas już chyba pożegnać moją ulubioną złotą jesień i przyzwyczaić się do minusowej temperatury i ciemności o 17. Zaczyna się najgorsza część roku i moja znienawidzona zima eszzzz. W tym poście jednak jeszcze wrócę na chwileczkę do cieplejszej pogody. Tak genialne miejsce na zdjęcia mam prawie pod samym domem, więc chyba powinnam tworzyć tam posty częściej, bo cudownie ta stara zajezdnia przemieniona w muzeum wygląda na fotografiach. Look jest zwyczajny, codzienny,na luzie. Moja ulubiona bluza, ciemne jeansy, timberki ( moje ulubione buty od 3 sezonów) i kultowa w tym sezonie bomberka w kolorze khakim czyli moim zdaniem nowej czerni tej jesieni. Uwielbiam ten kolor więc taki bum na niego mega przypadł mi do gustu. Zamiast torby postawiłam na świetnie wyglądający i bardzo wygodny ala skórzany plecak. Całość tego looku przełamałam mocniejszym akcentem na usta i zakręconymi włosami, w których jestem zakochana i chyba poproszę Mikołaja o lokówkę stożkową. Zdjęcia wykonała moja cudowna Wjoleta ! Mam nadzieję,że look i fotografie przypadną Wam do gustu tak jak mi. Miłego oglądania! Bajo <3








bomberka-Stradivarius
bluza-H&M
spodnie-Pull&Bear
timberki-Czas na buty
plecka-Sinsay

Na ustach- Konturówka Golden Rose Dreamlips nr.530
Na paznokciach- Neonail  Ripe Cherry nr.3790












13 komentarzy:

  1. Najpiękniejsza! Ładnemu we wszystkim ładnie, o! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, uśmiechaj się często ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja i te cudowne zdjęcia..Brawo, świetnie wyszło! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, buty są mega:) Aj marzą mi się takie kurteczki:( :( a jeszcze będziemy musiały tyle poczekać żeby znowu je założyć:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtka, cały zestaw ekstra.
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku przechodziłam w bomberce khaki całą jesień :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana cudownie wyglądasz <3. Bardzo mi się podoba. Zakochałam się w Twoich włosach *.*.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie wyglądasz <3 Jestem zachwycona Twoimi włosami oraz połączeniem koloru khaki i tego ciemnego burgundowo-śliwkowego odcienia na ustach :) Pięknie <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3