piątek, 30 grudnia 2016

Kobaltowo !


 Z okazji zbliżającego się wielkim krokami Nowego Roku chciałam Wam wszystkim życzyć, aby rok 2017 był dla Was lepszy niż ten mijający. Aby spełniały Wam się wszystkie marzenia! Żeby każdego dnia gościł na Waszej twarzy uśmiech ! Szampańskiej sylwestrowej zabawy i rześkiego nowo rocznego poranka !


Przychodzę dziś z chyba pierwszą elegancką( no tak troszkę) stylizacją na tym blogu. Jest to moja sylwestrowa propozycja. Prosta kobaltowa sukienka,czarne kryjące rajtuzy, bogaty naszyjnik, klasyczne botki i zdobna kopertówka. Prosto, ale ja tak lubię najbardziej,do prostych zestawień można zaszaleć z mejkapem co ja tu też uczyniłam. Piękny kobaltowy cień cudownie połyskuje na powiece. Mam nadzieję,że częściej będę w stanie wrzucać tu takie outfity, bo strasznie podobają mi się efekty tej sesji:) Liczę,że Wam również przypadnie ten post do gustu. Bajo <3









sukienka- House

naszyjnik- Stradivarius
botki- Bershka
płaszcz- H&M
torebka- Reserved





9 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz. Co to za tatuaż ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilustracja z książki "Muminki" to jest Włóczykij :))

      Usuń
  3. Przepięknie Ci w kobalcie :) Częściej powinnaś go nosić, bo idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bardzo ładnie, ale pogoda chyba jeszcze 'nie ta' na takie zestawy ;p

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To propozycja sylwestrowa :P Płaszcz tylko na przejście od domu do samochodu :))

      Usuń

Dziękuję <3