poniedziałek, 20 marca 2017

boyfriend jeans&black hat


Hejo! No i w końcu jest post. Wiosna  jest przeze mnie najmniej lubianą porą roku ( tym bardziej w tym roku jak trzeba pisać pracę licencjacką wrrr). Nie należę do osób, które wiosną dostają zastrzyk energii, dlatego w tym roku postanowiłam na dość radykalną zmianę by pobudzić własną wene i złamać rutynę więc zrobiłam na włosach blond refleksy, które mnie ożywiły i dodały troszkę energii ( już mam ochotę na większe rozjaśnienie). Zdjęcia z tego posta powstały "przy aktualizowaniu zdjęcia profilowego" i wyszły bardzo blogowo więc jest post. Za cudowne zdjęcia dziękuję bardzo mojej cudownej Domi <Fortrety> i mam nadzieję,że niedługo zrealizujemy nasze pomysły na nowe zdjęcia.

Stylizacja jest już typowo wiosenna- bomberka,jeansy, botki (moje najukochańsze) prosto na luzie, ale klasycznie tak jak lubię najbardziej.Długo szukałam idealnych dla mnie boyfriend jeans,nie lubię bardzo trendu na dziurawe spodnie( szkoda mi pieniędzy na dziury i nie jest to według mnie ładne), w żadnej sieciówce nie mogłam znaleźć spodni, które nie miałyby tych dziur. Moje idealne spodnie znalazłam w wioskowej kwiaciarni, do której właścicielka przywozi ciuchy z jakiejś giełdy i jestem w nich zakochana,fajnie leżą i nie mają DZIUR! Mam nadzieję,że przypadnie Wam do gustu mój nowy kolor włosów! Miłego oglądania zdjęć! Bajo <3











 kapelusz-stradivarius/okulary-bershka/kurtka-stradivarius/bluzka-h&m/spodnie-"kwiaciarnia"/buty-lasocki




Na koniec taki śmieszek z cyklu "Jestem Pomnikiem!"

3 komentarze:

Dziękuję <3