piątek, 27 marca 2015

Marcowe byglossy

 Hej!Dziś przychodzę do Was z zawartością marcowego i mojego ostatniego pudełka beglossy. Zacznę od tego,że jestem dość zadowolona z tego pudełeczka chociaż spodziewałam się czegoś lepszego w końcu w marcu dzień kobiet.Podsumowując po otrzymaniu tych 3 pudełek więcej nie przeznaczę takiej sumy pieniędzy na to.Jest to fajna zabawa i naprawdę dostałam kilka fajnych produktów, jednak chyba lepiej wydać te pieniążki i przez siebie zaplanowane kosmetyki ;)

W pudełeczku znalazłam:

 1.VitalDerm odbudowująca odżywka do włosów z olejem arganowym. Z tego produktu jestem bardzo zadowolona ze względu na moją włosomanię. Bardzo chętnie przetestuję ten kosmetyki w dodatku,że ma w sobie olej arganowy. W pudełku 150ml miniaturka normalnie 24zł za 400ml.
 2.Spa Vintage Body Oil olejek do kąpieli z masłem shea.Ten produkt tak sobie przypadł mi do gustu teraz tu we Wrocławiu kąpię się pod prysznicem więć muszę zabrać go do domu.Nie przemawia do mnie ten zapach jest po prostu dziwny. Pełny produkt 12,90zł 400ml
 3.Compeed krem na noc na pękające pięty. Bardzo fajny produkt.Zbliża się wiosna/lato trzeba zadbać o stopy.Pełny produkt 24,99zł 75ml.
 4.Dove kremowa kostka myjąca Dove Purely Dampering z mlekiem kokosowym. Chyba jest bardzo mało osób które nie lubią tych mydełek. Ja je uwilbiam a to ma jeszcze taki piękny zapach achhh <3 Pełny produkt 3.89zł 100g.
 5.Nicka K New York Colorluxe Powder Blush. Bardzo fajny produkt w pięknym drlikatnym różowym kolorku.Tylko troszkę nie jestem przekonana do tego aplikatora wolałabym produkt w kamieniu który też był dostępny w tej edycji  pudełka od dr Ireny Eris xD Pełen produkt 40zł 5g.
 6.Purderm oczyszczająca maseczka z błotem z morza martwego. Jestem zadowolona bo ostatnio sama chciałam kupić tę maseczkę teraz mogę sprawdzić jak działa. Pełen produkt 4,99zł 15ml.
7.Yvers Rocher krem wygładzający zmarszczki na dzień Serum Vegetal.Taka mała próbeczka chyba podaruję mojej Mamusi,żeby sobie przetestowała :) Miniaturka 10ml cena za 50ml 75zł

6 komentarzy:

  1. fajne pudełeczko, ale moim zdaniem ten róż dr Ireny Eris powinni dawać do wszystkich :P

    OdpowiedzUsuń
  2. chetnie bym potestowała ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem ci, że ten krem compeed jest super :) nawet spoko to pudeleczko ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to dobrze bo potrzebuję czegoś fajnego do stópek <3

      Usuń
  4. Kiedyś chciałam skusić się na te pudełka, ale w końcu nie wiadomo co się dostaje więc...
    Chociaż ten róż przypadł mi do gustu :)

    Pozdrawiam!
    Zapraszam na mojego bloga: http://fashioncarolinna.blogspot.com . Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj aby być na bieżąco z postami i nowościami :)
    Jeśli masz ochotę możesz wziąć też udział w którymś z moich dwóch konkursów:
    1. http://fashioncarolinna.blogspot.com/2015/03/perfekcjonizm-droga-do-szczescia.html
    2. http://fashioncarolinna.blogspot.com/2015/04/wielkanocny-konkurs-fashioncarolinna.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3