sobota, 21 marca 2015

nails#2

hejo<3 Dzisiaj nie będę się rozpisywać.Po wczorajszych trudach z dotarciem do domku, siedzę sobie spokojnie w moim pokoju i mogę napisać tego posta. Mam w końcu własny komputer więc mogę się jeszcze bardziej skupić na prowadzeniu tego bloga <3 Przychodzę do Was z pazurkami które nosiłam końcem poprzedniego tygodnia i końcem tego. Są to bardzo podobne zdobienia zwykły lakier + cudowne piaski z Lovely które uwielbiam. Niby zwykłe pazurki, a piasek nadaje i niepowtarzalnego uroku.Miłego oglądania! Bajo <3












5 komentarzy:

  1. ten z lovely jest piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pazurki, zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem na blogu chyba pierwszy raz i bardzo mi się tutaj podoba
    będę częściej tutaj zaglądała, oby tak dalej
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3