wtorek, 10 marca 2015

nuta elegancji


Hej! Dziś przychodzę do Was z postem z serii,która jest tu bardzo rzadko,jednak jest moją ulubioną czyli stylizacja ootd czy jak komu tam pasuje:) Pogoda wczoraj była bardzo ładna,a my z Wio miałyśmy 1,5h okienka między wykładami więc postanowiłyśmy to efektywnie wykorzystać.Stylizacja jest prosta codzienna,a zarazem troszkę elegancka, mam na sobie sweter z New Yorkera który upolowałam na wyprzedaży za 29zł jest to rozmiar L, ale bardzo fajnie leży, do tego rurki z wysokim stanem(moje ukochane),zwykłe wiązane botki i moja "szkolna" torba :) Nie będę się rozpisywać mam nadzieję,że taki outfit Wam się spodoba. Miłego oglądania zdjęć. Bajo <3


Ps.Przepraszam za moje włosy, ale wracam do naturalnego kolorku :/













 sweter-new yorker
 top- ups
 spodnie-pull&bear
 naszyjnik-stradivarius
 torba-divers
 buty-ccc









9 komentarzy:

  1. ten sweterek jest cudny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek jest Cudowny! Całość wygląda świetnie:)!

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, super !

    OdpowiedzUsuń
  4. masz czarujące spojrzenie!
    a zestaw - fajny zwyklaczek :) idealny look na spacer.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny sweterek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny sweter :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne masz oczy :)
    ps. dziękuję za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  8. o jak ja uwielbiam takie swetry! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3