sobota, 30 lipca 2016

L A K E


Jezioro Nyskie to jedno z moich ulubionych miejsc na ziemi! 
Może nie jest jakieś super urokliwe jak mazurskie jeziora, jednak dla mnie ma w sobie coś nadzwyczajnego.Uwielbiam tam wracać,a z roku na rok coraz rzadziej jestem w Nysie ( u chrzestnej ) i coraz rzadziej odwiedzam to cudowne miejsce!
Kocham widok tej "wielkiej" wody a w tle góry to co uwielbiam razem<3

Już dawno marzyły mi się takie subtelne zdjęcia nad wodą. Jak byłam 2 lata temu nad morzem nie udało się tego  zrealizować. Więc jak dowiedziałam się, że jadę na parę dni do Nysy od razu zaplanowałam wypad nad jezioro i zdjęcia. Wiedziałam,że mojego najlepszego fotografa  Mamę będę miała przy sobie. Stylizacja nie jest jakaś nadzwyczajna bo najbardziej chodziło mi w tych zdjęciach o klimat, jednak myślę, że wyszło to wszytko razem bardzo dobrze. Miłego oglądania!















koszula- sh
spodenki-hala targowa
okulary-bershka






5 komentarzy:

  1. W tej koszuli wyglądasz mega seksownie. I jeszcze na tej plaży. Mmm... Aż się rozmarzyłam :p.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pięknie! super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia wspaniałe ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce! Chętnie wybrałabym się na weekend :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zdjęcia nad wodą <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3