poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Sielanka !


Dziś przychodzę do Was z postem można powiedzieć bardziej "lajfsajlowym" hahah
Tak właśnie jak będzie ukazane na poniższych zdjęciach uwielbiam spędzać letnie wieczory <3
Ten był dodatkowo wyjątkowy gdyż przyjechała moja najlepsza Wiola ;) Często spędzamy u mnie w domu w taki sposób letnie wolne chwile. Uwielbiam ten lekki chłód wieczoru, zapach dymu z ogniska i pieczonego mięsa. Mam wielkie szczęście, że posiadam tak cudowny ogród, który dopiero niedawno( przeprowadzając się na studia do Wrocławia) zaczęłam doceniać. Nawet jeśli nie da się zrobić w dany dzień grilla uwielbiam położyć się na trawie i patrzeć w niebo słuchając rechotu żab. Mam swój własny raj na ziemi, możecie mi zazdrościć !


Ulubione warzywo ever!




Omomom <3



Zapraszam na insta!!!!




NAJLEPSZA!








Sunset!









<3<3<3

5 komentarzy:

  1. Wioleta, jak Ci w tej Holandii włosy urosły <3 Tęskniam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mnie naszła ochota na grilla.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. grill wieczorem super sprawa, czuć wtedy wakacje najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne,pozytywne zdjęcia <3 szkoda,że taka pogoda już odeszła:( mam nadzieję, że jeszcze do nas wróci:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3