czwartek, 25 sierpnia 2016

denim shirt

W wakacjach uwielbiam dwie rzeczy: beztroskę i długi pełne cudownego światła popołudnia i wieczory.
 Kocham takie ciepłe piękne światło i na zdjęciach troszeczkę widać chyba tą magię. 
Nie będę się rozpisywać bo też nie ma o czym, stylizacja jest mega prosta i złożona z bardzo podstawowych kolorów oraz elementów garderoby. Tak lubię najbardziej biały czarny jeans i ja mam wszystko czego mi potrzeba do szczęścia. Można zobaczyć tu też fryzurę w której czuję się najlepiej
moją "lwią grzywę" jeśli wiem,że chcę dobrze wyglądać oraz się czuć zawsze stawiam na tego typu ułożenie włosów, idzie wtedy w ruch pianka, albo sól morska. Moje włosy są bardzo podatne na stylizacje i nie mam problemów aby osiągnąć taki efekt. Enjoy !










koszula-Reserved
koszulka-Bershka
spódnica-Tally Weijl
slip-on-H&M



3 komentarze:

Dziękuję <3