piątek, 2 września 2016

Kiss Kiss


 Hejo! Dziś przychodzę z szybkim postem, ale za to ma wiele zdjęć bo nie mogłam się zdecydować, które wybrać hahah. Jest to taki mój ulubioy outfit wakacyjny szorty t-shirt i slip-on'y. Nic mi więcej nie potrzeba do szczęścia i dobrego samopoczucia :D Cały strój oprócz butów można powiedzieć,że jest z sh. Szorty z Mamusiowej szafy, t-shirt z sh lekko urozmaicony buziakowymi naszywkami, tylko buty są z h&m. Strój niby prosty ale dzięki kracie na szortach i buziakom ma coś w sobie. Mam nadzieję,że zdjęcia Wam się spodobają, bo mi osobiście mega przypadły do gustu. Bajo <3













7 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, bardzo lubię ubierać się w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te naszywki na koszulce wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie najbardziej lubię takie zestawy - proste i ładne. Natomiast moją uwagę przyciągnęła Twoja ślicznie pomalowana buźka, ten glow i kontur <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3