środa, 19 października 2016

Look of the day - gray dress



No i w końcu jest pierwszy wrocławski post po wakacjach ! W piątek przyjechał do mnie mój osobisty najlepszy fotograf Mamusia i pogoda była na chwilę na tyle łaskawa,że udało się stworzyć coś nowego. Planowałyśmy zupełnie inną stylizację, jednak z braku czasu i niepewnej aury powstał ten look. Całość bardzo mi się podoba i jest dokładnie tak jak lubię prosto i bez kombinacji. Połączenie czerni z szarością przełamane bordową szminką. Botki, które mam na sobie są zakupem idealnym, już dawno nie miałam tak ładnych a zarazem wygodnych i pasujących do wszystkiego butów. Wyciągnęłam w końcu z szafy kapelusz, jednak musiał tam wrócić jak deszcz do Wrocławia.

Mam w głowie jeszcze kilka jesiennych stylizacji i liczę,że pogoda będzie dla mnie łaskawsza niż dotychczas. Miłego oglądania! 











kapelusz-Stradivarius

kurtka-Stradivarius

sukienka-Pull&Bear

torba-Sinsay

botki-Lasocki




18 komentarzy:

  1. Pięknie, tak jak napisałaś prosto i bez kombinacji! Bardzo przypadła mi do gustu ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Piękne zdjecia jak i stylizacja, chetnie sama bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie stylizacje :) klasycznie i z gustem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całość bardzo w moim stylu- śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że pogoda była dla Was łaskawa, choć chyba u Was we Wrocławiu trochę lepiej, niż u nas w Małopolsce - zimno i cały czas paaada. :)
    Ślicznie wyglądasz, świetny kapelusz! Też je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już wspominałam na Modnej - masz fajny styl :-)

    Obserwuję bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look :) Ekstra buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji.Boski kapelusz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jesienna stylizacja ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja! Kobieca i jednocześnie wygodna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3