piątek, 7 października 2016

autumn in the forest


 W końcu zebrałam się na dodanie posta. Właśnie minął pierwszy tydzień na uczelni i już teraz wiem,że to będzie ciężki rok eszzz. Mam w głowie przygotowane dla Was kilka jesiennych stylizacji. Jednak gdy wróciłam w tamtym tygodniu do Wrocka pogoda w żadnym stopniu nie sprzyjała robieniu zdjęć.Dobrze,że przygotowałam w domu jesienny post na zapas. Pogoda we Wrocławiu chyba troszkę się poprawiła i może uda mi się w tym tygodniu coś dla Was przygotować :)) Dzisiejsza stylizacja jest mega prosta tak jak lubię najbardziej. Ciemne jeansy prosty sweter i moja nowa miłość botki na klocku <miłość milijon> całość dopełniona moją unikatową listonoszkę i chustką zrobioną ze starej sukienki. Całość prezentuje się razem bardzo jesiennie, dorzucając skórzaną ramoneskę mamy codzienny look, na jesienne dni. 
Miłego oglądanie zdjęć,z jednego z moich 
ulubionych miejscu u mnie na wsi. Bajo <3








chustka-DIY 

sweter- Pepco
spodnie-Bershka
botki- Lasocki 
torebka- sh 





6 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że ktoś z Brzegu czy okolic też prowadzi coś własnego w sieci :) No proszę :)
    Zdjęcia mega, zresztą jak zawsze :)

    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadzę już bardzo długo tą witryne od 3 gim haha, ale dopiero osttnio postanowiłam się nią troszkę chwalić :P

      Usuń
  2. Muszę przejść się do pepco :) Mam podobne buty i bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3