piątek, 9 grudnia 2016

futerkowelove !


Dzisiaj przyszedł czas na zapomnianą w folderach stylizację. Teraz na tą pogodę ten strój był by troszkę za lekki. Całość utrzymana w smutnych jesiennych barwach, mega prosta:ciemne rurki, skórzana kurtka, czarne botki. Całość jednak przełamałam futrzaną kamizelką oraz zamszową torebką.
Torebka jest bardzo stara, należała do mojej mamy odkąd byłam małą dziewczynką. Zawsze marzyłam o odziedziczeniu tej torby tak bardzo mi się podobała ! I mam ją w końcu. Mama weszła ostatnio do pokoju i powiedziała,że chce ją wyrzucić.  Moja reakcja była natychmiastowa, a mama była w szoku, że tak bardzo chcę tą torebkę. Stylizacja bardzo wygodna i byłą idealna na jesienne dni. Miłego oglądania! Bajo <3







komin- no name
kamizelka- no name
skóra- Stradivarius
spodnie-Bershka
botki-Lasocki
torebka- od Mamusi w spadku <33



3 komentarze:

  1. Takie proste stylizacje sprawdzają się zawsze idealnie, lubię tak chodzić na co dzień, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne to futerko. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3