niedziela, 18 grudnia 2016

Ulubione maski do twarzy - Bania Agafii


 Hejo Ho! Witam Was już świątecznie, gdyż ja jestem w domku i przygotowuję się do tego cudownego czasu! W tym świątecznym czasie możecie się spodziewać postów regularnie i myślę,że będę ciekawe i miłe dla oczu. Eszz tak już bym chciała się podzielić świątecznym postem, ale wytrzymam do Wigilii tak jak postanowiłam !

Dziś przychodzę do Was z opinią na temat moich ulubionych maseczek do twarzy od Bani Agafii.
Używam tych produktów od wakacji i jestem z nich bardzo zadowolona. Ich działanie jest bardzo dobre, są super wydajne i nie kosztują miljonów monet ( 8zł ). Gdyby nie cudowna drogeria Jasmin we Wrocławiu koło dworca to bym ich nie spróbowała. Jednak na więcej produktów człowiek potrafi się skusić gdy ma je stacjonarnie.Cieszę się bardzo,że w tej drogerii można znaleźć mnóstwo produktów, które kiedyś były dostępne tylko przez internet. Dokładniejsze recenzje niżej, miłego czytania!



Bania Agafii Kąpiel Agafii Ekspresowa Maska Do Twarzy Odświeżająca

 Od producenta:"Ekspresowa Maska Odświeżająca polecana jest do pielęgnacji skóry twarzy z widocznymi śladami zmęczenia, szarej, suchej, odwodnionej.  Formuła maski zawiera organiczne ekstrakty wiązówki błotnej, irysa syberyjskiego, przewrotnika pospolitego i mięty, dzięki którym zapewnia skórze głęboko nawilżające działanie, intensywnie regeneruje, poprawia mikrokrążenie i poprawia przemianę materii  w skórze, co natychmiastowo odświeża skórę, usuwa ślady zmęczenia i poprawia jej wygląd."

Moja opinia:
Maska idealna, gdy człowiek wraca zmęczony z uczelni lub pracy. Dzięki temu,że zawiera w sobie mięte jest bardzo odświeżająca( mnie osobiście pobudza troszkę do życia w takie ciężkie dni!).
Ładnie nawilża buzię i ją tonizuje.
Po zmyciu jej z twarzy człowiek czuje się odświeżony i naprawdę nie widać na twarzy już zmęczenia. Maska ma żelową nie zastygającą konsystencje.


Bania Agafii Kąpiel Agafii Maska Do Twarzy Niebieska Oczyszczająca

 Od producenta:
"Niebieska Maska Oczyszczająca polecana jest do pielęgnacji cery tłustej, z rozszerzonymi porami, zaskórnikami i trądzikiem.  Jej bazę stanowi błękitna glinka, która w połączeniu z ekstraktem malwy, otrębami owsianymi, wodą bławatkową normalizuje pracę skóry, przywraca jej zdrowy i promienny wygląd. Maska głęboko oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i toksyn, zwęża pory, reguluje wydzielanie sebum, tonizuje oraz działa przeciwzapalnie, co przyspiesza gojenie niedoskonałości i zapobiega powstawaniu nowych."



Moja opinia:
To jest chyba moja ulubiona maska.Pięknie oczyszcza buzię i tak jak napisał producent,gdy używam jej systematycznie reguluje pracę skóry.Przyspiesza gojenie się ranek (które ja mam często na twarzy). Zwęża pory!Ma piękny świeży zapach. Maska ma kremową konsystencje i zastyga. Jej jedyny minus to to,że troszkę ciężko się zmywa.


Bania Agafii Kąpiel Agafii Maska do Twarzy Witaminowa Multinawilżanie

 Od producenta:
"Fitoaktywna Witaminowa Maska do Twarzy polecana jest do pielęgnacji każdego rodzaju cery. To bomba witaminowa, która doda Twojej skórze zastrzyku energii, po którym będzie zdrowa i promienna.  Formuła zawiera sok z poziomki, dzikiej maliny i jagody kamczatskiej oraz olej dzikiej róży i rokitnika ałtajskiego, które głęboko nawilżają i odżywiają skórę, regenerują mikrouszkodzenia i wzmacniają barierę ochronną."

Moja opinia:

Maska,którą już widzieliście na tym blogu w ulubieńcach miesiąca. Pięknie nawilża,buzia po niej wygląda bardzo zdrowo. Dla mnie jej najważniejszą funkcją jest regeneracja mikrouszkodzeń. I ta maska to robi (myślałam,że to będzie ściema). Po jej zmyciu z twarzy,ranki po niedoskonałościach robią się mniejsze i szybciej się goją. Ma piękny zapach malin i jagód. Jej konsystencja jest żelowa ( przypomina dżem).



Bania Agafii Kąpiel Agafii Maska Do Twarzy Dziegciowa Oczyszczająca

Od producenta:
"Maska dziegciowa polecana jest do pielęgnacji skóry twarzy z niedoskonałościami, rozszerzonymi porami, cery tłustej, mieszanej i zanieczyszczonej.  Formuła maski zawiera dziegieć brzozowy, organiczny ekstrakt szałwii, ałtajski miód oraz sól rapa, dzięki którym głęboko oczyszcza skórę i odblokowuje pory, co widocznie zmniejsza ich widoczność. Reguluje wydzielanie sebum i łagodzi stany zapalne, co sprzyja leczeniu istniejących niedoskonałości i zapobiega powstawaniu nowych. Maska poprawia funkcjonowanie skóry, wygładza i uelastycznia."

Moja opinia:

Kolejna bardzo dobra oczyszczająca maska. Pięknie oczyszcza skórą i odblokowuje pory. Ładnie łagodzi niedoskonałości. Buzia po jej użyciu jest ładnie zmatowiona,lekko ściągnięta, ale nie czuć efektu suchości skóry. Maska ma konsystencję kremową i zastyga. Jej minusem jest tak jak u jej siostry problem ze zmyciem oraz lekko przeszkadza mi jej zapach jest dość intensywny hmm lekko korzenny, jednak do przeżycia.


Uwielbiam te maski i na pewno jeszcze nie raz zawitają w mojej łazience i na mojej twarzy !!!


2 komentarze:

  1. pomimo wielu pozytywnych opinii jakoś się ich obawiam i jeszcze się nie skusiłam.. może powinnam pokonać 'lęk' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że warto spróbować :)) Może nie tą miętową ale oczyszczającą niebieską jak najbardziej :))

      Usuń

Dziękuję <3