sobota, 7 marca 2015

n a i l s #1


Hej!Dziś przychodzę do Was z postem pazurkowym.Doprowadziłam swoje pazurki w końcu do dobrego stanu(pfu pfu,żebym nie wykrakała jakiejś katastrofy).Używałam oczywiście odżywki Eveline 8in1 (wiem wiem formaldechyd na mnie działa dobrze,ale wiem, że to się może zmienić,więc w przyszłym miesiącu zamienię ją na czarną odżywkę z golden rose), w skórki wcieram Onymyrrh olejek z mirry kupiłam od babki,która robiła mi hybrydy na 100-dniówkę,oczywiście cały czas nawilżam ręce kremem i jak mi się nudzi siedzę przy komputerze to wcieram w skórki masełko do ust z Nivea.Jak skończy mi się olejek z mirry to zmienię go na rycynowy.
Dzięki tej pielęgnacji mogę przyjść do Was dziś z tym postem,w którym pokaże mój manicure z tego tygodnia, maluję paznokcie dwa razy w tygodniu w Niedzielę i Czwartek (niestety rano w czwartek na ćwiczeniach z mikrobiologii nie mogę mieć pomalowanych).Dziś pokażę Wam paznokcie tylko z końcówki tygodnia.W następnych tygodniach w tego typu postach będą dwa zdobienia podsumowujące tydzień :)Miłego oglądania:)






 1.Jako baza Eveline 8in1
 2.Lakier Mariza "Be chick!" nr.8495 Amarantowy i Golden Rose z proteinami nr.208(?)
 3.Lakier nawierzchniowy z drobinkami Golden Rose "Carnival" nr.11
 4.Nabłyszczający lakier nawierzchniowy Essence studio nails "better than gel nails"


14 komentarzy:

  1. Ładnie się to wszystko prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moglabys byc moja kosmetyczka :D
    co powiesz na wspolna obserwacje??

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wygląda! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne ! :)

    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne paznokcie <3

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne masz paznokcie :) Bardzo lubię lakiery z Golden Rose. Ja na razie mam przerwę w malowaniu paznokci, bo są w kiepskim stanie i jak tak patrzę na Twoje pięknie pomalowane to mam ochotę swoje też ozdobić :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się lakier z serii Carnival. ;)

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3