sobota, 1 kwietnia 2017

The second life of mum's jeans


Hejo <3 Zacznę od  hmm może małych przeprosin (a może nie :P ), że stylizacja jest bardzo podobna do poprzedniej (bomberka, boyfriendy). Powodem jest ta cudowna sesja, która powstała bardzo spontanicznie, ale tak nam z Dominiką wychodzi najlepiej ( to chyba nasze najlepsze wspólne zdjęcia!).Zdjęcia tak mocno mi się podobają,że nie mogłam się doczekać ich publikacji, dlatego nie pojawił się jakiś przerywnik między tak podobnymi outfitami.
Spodnie,które mam na sobie tak jak jest napisane w tytule dostały drugie życie. Pojechałam na weekend do domu i rozmawiając z mamą powiedziałam jej,że chcę takie jeansy w jakich ona chodziła w młodości. Mamcia poszła do szafy wyciągnęła te spodnie mówiąc,że to ostanie jakie jej się zachowały i jak chcę to mogę wziąć. Nie zastanawiałam się długo( chociaż odwinięte nie zbyt mi się podobają, ale teraz kostki lubią być na zewnątrz haha) i zabrałam je ze sobą do Wrocławia. Z utęsknieniem czekałam na jakiś ciepły dzień, aby je założyć i się doczekałam. Bardzo się cieszę,że wracają do mody takie klasyki. Kocham ten wysoki stan w tych spodniach i ten luz jaki dają nie będąc obcisłymi rurkami        (uwielbiam rurki,ale to jest super odskocznia). Od ponad dwóch lat nie chodzę już w spodniach z niskim stanem i już raczej do nich nie wrócę.  Mam nadzieję,że zdjęcia spodobają się Wam tak bardzo jak mi, bo ja ciągle je przeglądam               (popadam w narcyzm). Pięknej Wiosny ! Bajo <3














 okulary-bershka/t-shirt-new yorker/bomberka-stradivarius/spodnie-mamina szafa/trampki- czasnabuty(chyba:P)/plecak-sinsay





6 komentarzy:

  1. cudowna sesja, ja rowniez uwielbiam mom jeans <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny zestaw, uwielbiam takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, a stylizacja bardzo podoba mi się jest taka na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz w tych spodniach, no i te okulary <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3