niedziela, 25 września 2016

autumn is coming


Nio i mamy już kalendarzową jesień! Jak już pisałam na tym blogu jestem człowiekiem bardzo jesienio lubnym i już się nie mogłam doczekać tych chłodniejszych dni. Dokoła robi się coraz piękniej światło na dworze jest miękkie, a drzewa przybierają złociste barwy,które uwielbiam!
Dzisiejsza stylizacja jeszcze lekko lenia jednak już aura jesienna. I znowu pojawia się spódnica w niestandardowej długości, którą uwielbiam. Dorwana w sh za całe 7 zł:P Taki look jak w tym poście jest jednym z moich ulubionych, lubię jak całość utrzymana jest w jednorodnej  kolorystyce i nie wybijają się żadne wzory, tylko faktura jest gładka. Nie mogło zabraknąć oczywiście mojej ukochanej kurtki jeansowej,którą bym mogła nosić do wszystkiego. Bardzo podobają mi się fotografię w tym poście takie światło kocham najbardziej mam nadzieję,że Wam też przypadną do gustu. Bajo <3






 kurtka-H&M

 top-targ
 spódnica-sh
 sandały-ccc
 naszyjnik-ccc
 okulary-bershka







10 komentarzy:

  1. uwielbiam Cię w tych lennonkach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jesienne kolory :) Śliczne zdjęcia!

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdjęcia tak samo jak Twoja stylizacja w jesiennych barwach :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/jesien-z-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny dziewczęcy, luźny look ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post z podwójnymi lookami ;*https://sylwiageorgiev.blogspot.com/2016/09/autumnsister.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia i klimat <3 Wow!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ty jesteś piękna :) Stylizacja super i myślę, że z botkami też prezentowałaby się mega ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję za taki komplement ! <3
      Mam pomysł na tą spódnice w jesiennym wydaniu z botkami, tylko czekam na fotografa i lepszą pogodę we Wroo :D

      Usuń

Dziękuję <3