poniedziałek, 18 sierpnia 2014

baltic

Hi! Dziś mam dla Was ostatni post z nad morza :) 
"Idealnie" pasuje do dzisiejszego"pięknego pełnego słońca "dnia ;/Właśnie z względu na bark pogody nie mam jak przygotować dla Was nowego posta.Wracając do morskiego tematu w ten dzień wcale nie tematu robić zdjęć i stylizacje wcale nie przemyślałam, a okazało się, że to chyba moje najlepsze zdjęcia z pobytu nad morzem.Bardzo podoba mi się ich klimat.Nie będę się rozpisywać mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają i chociaż troszkę ociepla dzisiejszy paskudny dzień .Bajo <3

















I macie jeszcze kilka zdjęć z plaży w stroju. Już nic mnie nie będzie kusić na dysku:) Będę miała mobilizację do przygotowania nowego posta :)











13 komentarzy:

  1. Ale pięknie nad tym naszym morzem <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny strój! I ta fiigura <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Och plaża, chyba nic mi się nie marzy w tej chwili bardziej.. Prześliczna jesteś, plus figura że o mamuniu, cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia<3 wyglądasz prześlicznie :)
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ujęcia :)
    Pozdrawiam
    http://tendies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, też chcę nad morze! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. idealna stylizacja na plażę;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. super! szczegolnie te ostatnie zdjecia na piasku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zdjecia:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3