niedziela, 10 sierpnia 2014

Sunset


Hi<3 Dzisiaj mam dla Was w ten gorący weekend kolejny post z nad morza :) Tak jak pisałam wcześniej spędziłam tydzień w Dziwnowie razem z rodziną. Bardzo zależało mi na zdjęciach z zachodu słońca i myślę,że moje oczekiwania zostały spełnione i zdjęcia się spodobają.Jest to bardziej set "sesjowy" niż stylizacyjny  gdyż skupiłam się na tym co fajnie będzie wyglądać na zdjęciu. mam na sobie zwykły błękitny top z hali targowej i szorty DIY. Jutro jedziemy z Wio do Wrocławia załatwić badania związane ze studiami:)
Myślę,że przywiozę Wam fotorelację z jutra. Pochodzimy trochę po sklepach rynku pójdziemy na jakąś dobrą kawkę, gdyż jutro jest moje ostatni naście :( 
Tak czas szybko leci jak wolałabym być wieczną 
16-nastką, no ale cóż czasu nie cofnę :) Zapraszam do oglądania zdjęć mam nadzieję, że spodobają się Wam tak jak podobają się mi :)























3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia o zachodzie słońca <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana wszystkiego najlepszego! :*
    a co do zdjęć to są cudowne, aż mi się marzą moje wakacje, które będą już niedługo hehe :*
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3