czwartek, 30 października 2014

urban autumn




Hej Wam :D Mówiłam, że nowy outfit będzie dopiero w listopadzie, jednak jest teraz!
Odkąd przeprowadziłam się do Wrocławia marzył mi się taki miejski post.Ostatnio miałyśmy długie okienko między zajęciami i postanowiłyśmy z Wio zrobić dla Was zdjęcia. Stylizacja jest prosta beżowy trencz czarna spódnica koszula w kartę, jednak bardzo mi się to połączenie podoba jest takie klasyczne. Na ustach mam moją ulubioną jesienną szminkę Golden Rosse vision lipstick nr.120.
Mam nadzieję,że częściej uda mi się wrzucać tu takie posty. Miłego oglądania!
















trencz-tally weijl
koszula-reserved
kolia-stradivarius
spudnica-miejski sklep
torba-divers
buty-ccc



10 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :)
    bardzo mi się podoba te połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny look! :) Kobiecy i wygodny! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana spÓdnica :)

    a co do zestawu to piękny, jesienny look! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie! masz piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny, karmelowy trenczyk! <3
    szarapoczwara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna stylizacja !
    podoba mi się u Ciebie bardzooo, obserwuję i zapraszam do mnie na lumpeksowy pościk :3

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszczyk <3

    __________________________________________
    fashion stylizacja w najbardziej hot kolorach
    http://WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! Fajna, duża torebka ;)
    Obserwuję- http://madamelipstick.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3