środa, 28 grudnia 2016

Święta Święta i po Świętach !


 Hejooo! Echh no i jak co roku Święta minęły bardzo bardzo szybko :( Tak to już jest,że czeka się na nie z utęsknieniem,a one uciekają jak piasek przez palce. Dzisiaj przychodzę z małym przypomnieniem tego magicznego czasu. Kilka zdjęć świątecznej mnie i zdjęcie z moją siostrą. Troszkę świątecznych ozdób i prezenty. W tym roku musiałam być bardzo grzeczna, bo moi wszyscy Mikołajowie sprawili mi naprawdę cudowne prezenty mam się czym malować, co czytać, co słuchać, będę ładnie pachnieć i w moim pokoje też będzie unosił się cudowny zapach, suszenie włosów będzie przyjemnością, a cudeńko na nadgarstku będzie wywoływać uśmiech ! Same cudowności! Moje Święta był bardzo udane brzuszek pełen SERNICZKA i mandarynek więc nic więcej mi do szczęścia nie było potrzeba! Mam nadzieję,że Wasze Święta były równie udane ! Bajooo <3

Świąteczna kawusia z cynamonem i kardamonem omomom <3


 Smak świąt MANDARYNKI chyba z 3 kg pochłonęłam !
















2 komentarze:

Dziękuję <3