sobota, 24 grudnia 2016

Wesołych Świąt!


Hohoho! Dzisiejszy post zacznę od życzeń! Chciałbym Wam wszystkim życzyć ciepłych, spokojnych, rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia! Brzuszków pełnych świątecznych pyszności! Chwili odpoczynku i zresetowania się! Wspaniałych prezentów od Mikołaja! I wszystkiego wszystkiego co sobie tylko wymarzycie!

Taki post jak ten marzył mi się już chyba z dwa lata, w tamtym roku próbowałam zrobić coś takiego jednak nie wyszło tak jak chciałam. Ten dzisiejszych spełnia w 100% moje oczekiwania! Jest świąteczny,radosny i pełny lampek i światła ( no może na początku troszkę nie, ale czekałyśmy,aż zapali się choinka). Nie jest to jakaś wymyślna wigilijna stylizacja, jednak te zdjęcie miały oddać świąteczny klimat i radość jaka panuje w tych świątecznych dniach. Mam nadzieję,że choć troszkę te zdjęcia oddają mój świąteczny nastrój i przekazują Wam moje świąteczne życzenia! Zdjęć jest bardzooo dużo, bo nie mogłam się zdecydować, więc miłego oglądania! Bajo <3





























2 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia :)) pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt ! Woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze zdjęcia, czuć atmosferę świąteczną

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3