poniedziałek, 24 czerwca 2019

Sielsko anielsko !


Całe swoje dzieciństwo mieszkałam na wsi i strasznie tego nie lubiłam nie wiem czy to ze względu na trudności z tym związane, czy klimat panujący akurat w mojej wsi, która jest dużą wsią gminną. Dopiero ostatnio będąc w malutkiej wsi (w której nie ma ani sklepu, ani kościoła) mojego chłopaka odkryłam czym tak naprawdę jest sielskość wsi.
Cudowna cisza, ogromna przestrzeń i ten spokój unoszący się w powietrzu. Siedzisz wśród traw i słyszysz tylko ich szum i ćwierkanie ptaków. Wyglądasz przez okno i nie ma innych domów, samochodów, szumu tylko pastwisko, a na nim dziesiątki krów. 
Nie wiem czy jestem osobą stworzoną do mieszkania w takim miejscu, wiąże się z tym przecież także masa niedogodności jednak ten spokój, który jest się w stanie osiągnąć w takim miejscu jest czymś na wagę złota i uważam, że jestem szczęściarą mając możliwość korzystania z tego dobrodziejstwa natury. 
Oczywiście nie bylibyśmy sobą, gdyby nie powstały zdjęcia. Tak się cieszę, że mam przy boku osobę, która może spędzić przy zdjęciach i filmach nawet więcej czasu niż ja, nie marudzi tylko jest tak samo zaangażowana w tworzenie tego mojego małego miejsca w sieci.
Obejrzyjcie wszystkie zdjęcia, żeby też chociaż przez chwilkę poczuć ten sielski klimat, a na końcu czeka na Was kolejny lookbook'owy klip ! <3











 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3