środa, 11 czerwca 2014

first post

Tak słowem wstępu, wiem że tego typu blogów jest mnóstw w sieci i że mój jest kolejnym zjadaczem tej materii. Ten blog jest kontynuacją mojej starej strony która już nie istniej. Zawsze chciałam mieć takie miejsce w sieci i z małą zazdrością spoglądałam na inne blogi tego typu. Teraz kiedy mam czas ( najdłuższe wakacje życie) chcę w końcu zrealizować to moje małe marzenie. Mam nadzieję ,że się Wam tu spodoba.



Pogoda nas nie rozpieszcza jak nie deszcz to upały nie może się wypośrodkować niestety.Nie nawadze takiej pogody jak jest teraz kiedy termometr sięga powyżej 30 kresek to nie ruszam się z mojego pokoju:)


Dziś pokażę Wam outfit ,który nada się na co dzień we taką pogodę, a także na jakieś wieczorne wyjście.

Uwielbiam bluzki tego Typu, a ta jest chyba moją ulubioną perełką,którą zdobyłam u "chińczyka" za 15zł, bluzeczka genialnie się układa jest mega przewiewna idealna na takie upalne dni. Mam nadzieję,że przypadnie Wam do gustu. Miłego dnia :)











bluzka:"chińczyk"
szorty: sh
buty: house
bransoletki: house
torba: Sinsay



pics by Wiolka <3

32 komentarze:

  1. Ja w chińczyku nigdy nie mogę sobie kupić czegoś porządnego ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz;)
    powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz!:) powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak na początek super!
    również dodaję do obserwowanych :)
    zapowiada się świetnie i powodzenia :*
    zapraszam:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz!
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja!! jakie boskie nogi :)
    również mam teraz najdluższe wakacje w życiu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie! świetna bluzka:*)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia, piękny kolor koszuli! :-)
    Dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  9. poczatek rewelacyjny - powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna bluzka, świetnie wyglądasz :) Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :))

    paullastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale mało jest takich którzy fajnie zaczynają, podoba mi się ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna bluzka :) a cała stylizacja taka delikatna i urocza, jak najbardziej mi się podoba :) obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie! Obserwuje :)! Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny poczatek! powodzenia w blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba realizować małe marzenia :).
    Bardzo fajna stylizacja. Bluzka świetna!
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty mega fajne.Lubie w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta bluzka !
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja :) Bluzka jest świetna - idealna na lato :D
    A może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie :)
    Powodzenia :)

    dotsblogcolour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia :) powodzenia w blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. sandałki super, urzekł mnie również kolor bluzeczki:) taka pistacja mm:) Ps. obserwuję i zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli też zaobserwujesz:)!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajna koszulka, powodzenia dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcia, ciekawy blog, obserwujemy? :)

    czillen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. piąteczka <3

    http://aguulek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne posty!!
    Śliczna bluzka;)))

    http://fashion-styleeee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. za to ta stylizacja bardzo mi sie podoba :) zwiewna i delikatna - cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3