piątek, 20 czerwca 2014

shade of blue

Miałam poczekać na lepszą pogodę z kolejny postem.Chciałam aby był idealny pod każdym wglądem.Jednak nie wytrzymałam po leniwym przedpołudniu obejrzeniu nowego odcinka PLL ( kocham ten serial) postanowiłam, że chyba jednak to jest dobry czas na nowe foty. Musi wybaczyć ich nie "idealność" lecz wykonywała je moja 9-letnia siostra która się bardzo starała, jednak wzrost nie zawsze pozwala jej na dobry kadr :) Co do "stylizacji" gdybym dalej chodziła do szkoły powiedziałbym, że to mój typowy szkolny look :) ulubione jegginsy, luźna bluzka, sweterek i moje ulubione obuwie trampki. Jednak już nie chodzę do szkoły i muszę to nazwać "zwklaczkiem". Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.








 jegginsy- c&a
sweterek- new yorker
bluzka- no name
trampki-sinsay
kolczyki-house
naszyjnik-pepco

21 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, piękna figura, wyglądasz jak modelka! :-) też uwielbiam PLL, ale jeszcze nie obejrzałam dwóch pierwszych odcinków 5 sezonu, zostawiłam je sobie na weekendzik :D
    masz ochotę na wzajemną obserwację? zaobserwuj, ja się odwdzięcze tylko napisz w komentarzu buziaki! :*

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, klasyczny zestaw. Obserwuję i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga, będę często wpadać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. również obserwuję, miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia :)
    Przynajmniej siostra chce ci roić zdjecia, nie to co u mnie :<
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia wyszły rewelacyjnie :) mi siostra też robi zdjęcia ale niestety nie mam tak dobrego aparatu jak ty ;/ Jak możesz odp. u mnie jaki jest to model aparatu?? :) z góry dziękuje :)

    ... i obserwuję oczywiście ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Siostra dobrze się spisała ;D A stylizacja bardzo fajna xx

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne zdjecia :)'

    piękny wygląd bloga

    moze obs za obs daj znac u mnie na blogu !

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny zestaw ! I świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak na 9-cio latkę poradziła sobie bombowo! :D stylizacja fajna, mam podobne spodnie :p

    OdpowiedzUsuń
  10. ta pogoda jednak super wspolgra ze zdjeciami, dlatego fajnie wyszlo :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look, ale zdjęcia urzekły mnie jeszcze bardziej! :) Jest w nich jakaś magia :)
    Obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :) Bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. super outfit:)
    pozdrawiam:) i obserwuje:)
    http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz na zdjęciach :)
    światło pomimo złej pogody bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia :))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są super jak i stylizacja.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia !!
    Bardzo ładnie wyglądasz;))))

    http://fashion-styleeee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba zrezygnowałabym z biżuterii i swetra - jest zdecydowanie zbyt elegancko do trampek. jednak zdjęcia sa bardzo ładne ;)
    i dziękuję za komentarz u mnie, jeśli chcesz mogę pomóc Ci z wyglądem bloga, bo jest troszkę chaotyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 9- letnia siostra dała radę :)
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3